Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/336
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorนินนาท์ จันทร์สูรย์th_TH
dc.contributor.advisorกฤธยากาญจน์ โตพิทักษ์th_TH
dc.contributor.authorภานุวัฒน์ จิตรภิรมย์th_TH
dc.date.accessioned2022-01-07T07:59:39Z-
dc.date.available2022-01-07T07:59:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/336-
dc.descriptionปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(การสอนวิทยาศาสตร์ คณิตศาสตร์ และคอมพิวเตอร์)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2561.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectเคมี -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) -- วิจัยth_TH
dc.subjectความคิดรวบยอดth_TH
dc.titleผลการจัดการเรียนรู้แบบทำนาย สังเกต อธิบาย ร่วมกับการอธิบายปรากฏการณ์ทางเคมีสามระดับที่มีต่อมโนทัศน์เรื่องกรด เบส ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5th_TH
dc.title.alternativeThe Efectiveness of Predict-Observe-Explain Technique with Three Levels of Chemical Representations in Conceptual Understandings on Acid Base of Matthayomsuksa 5 Students.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Panuwat 00214354.pdf136.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.