Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอภิรัตน์ดา ทองแกมแก้วth_TH
dc.contributor.advisorนพเก้า ณ พัทลุงth_TH
dc.contributor.authorกรรณิกา บัวลอยth_TH
dc.date.accessioned2022-01-06T03:14:59Z-
dc.date.available2022-01-06T03:14:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/316-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2557.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectวิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)th_TH
dc.subjectกิจกรรมการเรียนการสอนth_TH
dc.titleผลการจัดการเรียนรู้ตามแนวคอนสตรัคติวิสซึมร่วมกับชุดกิจกรรมการเรียนรู้วิทยาศาสตร์ ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์และความสามารถในการคิดวิเคราะห์ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6th_TH
dc.title.alternativeThe Result of Using Based on Constructivism Approach with Science Learning Activity Package on Science Learning Achievement and Analytical Thinking Abilities of Primary Grade 6 Students.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kanniga 00210908.pdf18.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.