Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/283
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอนิวัช แก้วจำนงค์th_TH
dc.contributor.advisorอรจันทร์ ศิริโชติth_TH
dc.contributor.authorนวัตกรณ์ แซ่จิวth_TH
dc.date.accessioned2021-11-12T05:53:43Z-
dc.date.available2021-11-12T05:53:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/283-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์(บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2561.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- ไทย -- สงขลาth_TH
dc.titleปัจจัยด้านจิตวิทยาที่มีผลต่อความพึงพอใจในการเลือกใช้บริการร้านขายอะไหล่รถจักยานยนต์ในเขต อำเภอเมืองสงขลาth_TH
dc.title.alternativePsychological Factors Affecting Satisfaction on Service Selection for Motorcycle Parts Shop in Muang Songkhla District, Songkhla Province.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nawttakorn 00209380.pdf6.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.