Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/242
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorเสาวรส ยิ่งวรรณะth_TH
dc.contributor.advisorณัชชา มหปุญญานนท์th_TH
dc.contributor.authorตอยยีบะห์ สาและth_TH
dc.date.accessioned2021-09-30T04:52:20Z-
dc.date.available2021-09-30T04:52:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/242-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(การวิจัยและประเมิน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2563.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectการศึกษาขั้นประถม -- วิจัยth_TH
dc.subjectการเรียนรู้th_TH
dc.titleปัจจัยพหุระดับโรงเรียนและครู ที่ส่งผลต่อการจัดการเรียนรู้ที่เน้นผู้เรียนเป็นสำคัญในระดับประถมศึกษา พื้นที่สามจังหวัดชายแดนใต้th_TH
dc.title.alternativeMultilevel Factors for Schools and Teachers that Affect in Student-Centered Learning management at Elementary School Level Of three Southern Provinces.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toyyeebah salaeh 00210224.pdf4.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.