Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/144
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวิภาฤดี วิภาวินth_TH
dc.contributor.advisorนพเก้า ณ พัทลุงth_TH
dc.contributor.authorพิรพัฒน์ โพชสาลีth_TH
dc.date.accessioned2021-09-23T09:24:40Z-
dc.date.available2021-09-23T09:24:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/144-
dc.descriptionปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectภาษาอังกฤษ -- การอ่าน -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) -- วิจัยth_TH
dc.subjectภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) -- วิจัยth_TH
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน -- วิจัยth_TH
dc.titleผลการใช้วิธีการอ่านแบบบูรณาการของเมอร์ดอกซ์ร่วมกับเรื่องราวในท้องถิ่น จังหวัดเชียงใหม่ เพื่อพัฒนาความเข้าใจในการอ่านและผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6th_TH
dc.title.alternativeThe Results Using of Murdoch Integrated Approach with Stories of Chiang Mai Province to Develop Reading Comprehension and Learning Achievement of English Language Primary Grade 6 Studentsth_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pirapat 00210585.pdf155.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.