Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/139
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | วาสนา สุวรรณวิจิตร | th_TH |
dc.contributor.advisor | อรจันทร์ ศิริโชติ | th_TH |
dc.contributor.author | พัชนี แก้วฉาย | th_TH |
dc.date.accessioned | 2021-09-23T08:40:15Z | - |
dc.date.available | 2021-09-23T08:40:15Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/139 | - |
dc.description | ปริญญานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562. | th_TH |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยทักษิณ | th_TH |
dc.subject | สถานีขนส่ง -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ | th_TH |
dc.subject | ความพอใจของผู้ใช้บริการ | th_TH |
dc.subject | สถานีขนส่ง -- ไทย -- สงขลา | th_TH |
dc.title | คุณภาพบริการของสถานีขนส่งผู้โดยสารอำเภอหาดใหญ่แห่งที่ 1 จังหวัดสงขลา | th_TH |
dc.title.alternative | Service Quality of Hat Yai Bus Terminal 1 in Songkhla Province | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Patchanee 00208903.pdf | 160.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.