Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/107
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorมาโนช ดินลานสกูลth_TH
dc.contributor.advisorฉันทัส ทองช่วยth_TH
dc.contributor.authorดวงกมล ทองคำth_TH
dc.date.accessioned2021-09-22T07:49:59Z-
dc.date.available2021-09-22T07:49:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/107-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(ภาษาไทย)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2560.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectภาษาไทย -- การอ่านth_TH
dc.subjectภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)th_TH
dc.titleการสร้างชุดการสอนพัฒนาการอ่านจับใจความสำคัญตามทฤษฎีอภิปัญญาสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2th_TH
dc.title.alternativeThe Development of an Instructional Model of Reading for Main-idea Detection by Using Metacognitive Theories for Mathayomsuksa 2 Students.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Duangkamon 00210903.pdf26.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.