Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/102
Title: การจัดการเรียนรู้โดยใช้วิธีสอนแบบแก้ปัญหาร่วมกับวิธีสอนแบบสถานการณ์จำลองที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและทักษะการผูกเงื่อนเชือกในกิจกรรมลูกเสือ - เนตรนารี ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5
Other Titles: Learning by Teaching Participants How to Teach Problem Solving the Simulation Towards Achievement and Skills in Rope Knot of Scout - Girl Scouts of Fifth Grade Students.
Authors: ชวนพิศ ชุมคง
นพเก้า ณ พัทลุง
จุไรรัตน์ อินทราคม
Keywords: ลูกเสือ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)
เนตรนารี -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)
ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน -- วิจัย
Issue Date: 2014
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2557.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/102
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jurairat 00210937.pdf7.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.