DSpace Repository
พฤติกรรมและการรับรู้การสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการผลิตภัณฑ์เครื่องสำอางนำเข้าจากต่างประเทศของประชาชนในจังหวัดสงขลา
Login
DSpace Home
→
Faculty / Faculty Establishment Project
→
Faculty Of Economics and Business Administration
→
Theses
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
พฤติกรรมและการรับรู้การสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการผลิตภัณฑ์เครื่องสำอางนำเข้าจากต่างประเทศของประชาชนในจังหวัดสงขลา
กันณ์ทรากร ขวัญโต๊ะเร๊ะ
URI:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/93
Date:
2019
Description:
วิทยานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562.
Show full item record
Files in this item
Name:
Kantarakom 002107 ...
Size:
6.864Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Theses
[32]
วิทยานิพนธ์, ดุษฎีนิพนธ์
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register