DSpace Repository
การรับรู้ภาพลักษณ์และคุณภาพการบริการที่มีอิทธิพลต่อความเชื่อมั่นในการตัดสินใจเลือกใช้สินเชื่อรถยนต์มือสอง
Login
DSpace Home
→
Faculty / Faculty Establishment Project
→
Faculty Of Economics and Business Administration
→
Theses
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
การรับรู้ภาพลักษณ์และคุณภาพการบริการที่มีอิทธิพลต่อความเชื่อมั่นในการตัดสินใจเลือกใช้สินเชื่อรถยนต์มือสอง
ปาลิตา ดำสุข
URI:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/252
Date:
2020
Description:
วิทยานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2563.
Show full item record
Files in this item
Name:
Palita Damsuk ...
Size:
1.262Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Theses
[32]
วิทยานิพนธ์, ดุษฎีนิพนธ์
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register